Deze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

--------------

mogelijke verbeterpunten binnen het team

de samenwerking. werksfeer en onderlinge verhoudingen staan regelmatig onder druk

doelen worden regelmatig niet, of niet volgens de oorspronkelijke planning gehaald

(werk)afspraken worden "gewoon" niet nagekomen...!

niet alle medewerkers behalen hun targets, maar dat ligt (zo zeggen ze dan...) niet aan henzelf, maar eerder aan "externe omstandigheden"

lang niet alle medewerkers zijn tevreden over hun werk en/of de organisatie

(sommige) ongemotiveerde medewerkers lopen de kantjes er vanaf en verleggen de werkdruk maar "gewoon" naar hun collega's

betrokkenheid en verantwoordelijkheidsgevoel van sommige medewerkers laten te wensen over

medewerkers volgen niet altijd de huidige procedures & richtlijnen, maar volgen eerder hun eigen werkwijze - daardoor worden veel onnodige fouten (en kosten) gemaakt

je zou eigenlijk veel meer van je werk willen delegeren aan je medewerkers; ook omdat je zelf van tijd tot tijd omvalt in het werk

je wilt je leidinggevende kennis en vaardigheden verder verbeteren