Deze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

 

 

"...ontdek hoe je de juiste klanten aantrekt, hoe je zorgt voor tevreden en trouwe klanten én hoe optimale klantgerichtheid leidt tot de verdere financiële groei van je onderneming...!"

De minicursus Klantgericht Werken ontvang je als PDF-bestand. De cursus gaat ten eerste over de noodzaak van klantgerichtheid en het voortdurend verbeteren & vernieuwen ervan. 

Ik laat je zien dat klantgericht werken alles te maken heeft met de onderscheidende producten, dienstverlening en aanverwante serviceaspecten (in de breedste zin van het woord), die jij je klanten biedt en die, in wisselwerking met de klant, perfect zijn afgestemd op zijn wensen en eisen. In de minicurus Klantgericht Werken kun je onder andere ook lezen dat klantgerichtheid geen doel op zich is, maar ook gericht is op de tevredenheid van je klanten, op klantentrouw en uiteindelijk op de (financiële) groei van je onderneming.

Ontdek hoe je een helder klantgerichtheidbeleid ontwikkelt en daardoor de juiste strategische klanten aantrekt. Klantgericht werken is één van de vele, maar vooral ook één van de snelste en meest logische invalshoeken om bedrijfsgroei te realiseren.

---