Deze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

----------------------------------

Succesvol MKB-Management (indoor)

"...zullen we samen eens kijken welke verbeteringen we projectmatig kunnen doorvoeren om je Mkb-onderneming naar een volgend kwaliteitslevel van Succesvol Mkb-Management te tillen, zodat je meer rust krijgt in de tent en ook morgen positieve resultaten met je onderneming behaalt...?"

----------------------------------

ben je altijd maar "druk, druk, druk"...?

Zelf kom ik ze best vaak tegen: Mkb-ondernemers, die jaar in jaar uit 24/7 gejaagd met hun onderneming bezig zijn, nog los van de vraag of de resultaten wel in juiste verhouding staan tot de tijd en inspanningen die worden geïnvesteerd. Altijd maar haasten, vliegen, rennen, jachten en jagen.

Nu is hard werken op zich is geen probleem. Zolang je maar niet gestresst hoeft te werken, positieve resultaten behaalt én zolang je zelf (en dat is misschien wel het belangrijkste) maar 100% plezier in je werk hebt.

----------------------------------

Gratis Minicursus
"Succesvolle MKB Bedrijven"
(klik op de afbeelding)

----------------------------------

----------------------------------

herken je dit (deels)...?

Zeg eens eerlijk: hoe zit dat bij jou...? Ben jij de baas over je eigen onderneming, of is je onderneming eigenlijk de baas over jou? Hoeveel uur werk jij gemiddeld per week? Is de balans tussen je werk en privé niet een beetje zoek? Manage jij je organisatie op hoofdlijnen, of houd je je toch nog veel te veel bezig met allerlei operationele zaken, waardoor je van tijd tot tijd omvalt van het werk?

Beschikken je (enthousiaste & betrokken...?) managers & medewerkers wel over voldoende kwaliteiten? Verloopt de onderlinge samenwerking nog wel naar wens? Geef je op de juiste manier leiding aan je personeel? Hoe tevreden zijn je mensen eigenlijk over hun werk, over jou, over je onderneming? Hebben jullie alle interne werkprocessen goed geregeld en voldoende onder controle?

Weet je exact wat je klanten echt belangrijk vinden? Hoe klantgericht en klantvriendelijk is je onderneming? En hoe tevreden zijn je klanten over jou, over je medewerkers, je diensten, producten en over je serviceaspecten? Zijn alle klanten wel winstgevend voor je onderneming?

Ben je voldoende op de toekomst voorbereid - heb je al een concreet (verbeter)plan of bedrijfsplan voor je onderneming gemaakt? Weet je exact wat je vandaag moet doen, om ook morgen positieve resultaten te behalen? Et cetera, et cetera.

----------------------------------

----------------------------------

Vergroot je impact: breng focus, structuur & samenhang aan in al je ondernemingsactiviteiten.
Dat zorgt voor overzicht, houvast, controle en positieve resultaten:
omzetgroei, winstverbetering, klanttevredenheid en tevreden medewerkers.
Maar bovenal: een setting waarin JIJ in alle rust kunt ondernemen met 100% plezier in je werk..."

----------------------------------

Wil je graag meer weten over het verbetertraject Succesvol MKB Management? Wil je door mij teruggebeld worden, om een afspraak te maken bij jou op kantoor? We kunnen dan samen geheel vrijblijvend een uurtje (of hoeveel tijd we daar ook voor nodig hebben...) brainstormen over de verdere ontwikkeling van jouw onderneming. Als jij dat wilt kunnen we een inventarisatie maken van verbeterpunten die we, in nauwe samenwerking op projectbasis binnen je organisatie kunnen doorvoeren.

Vul in het formulier hiernaast de gevraagde gegevens in. Geef ook drie voorkeursdata op, inclusief het door jou gewenste terugbel-tijdstip (in de avonduren is ook mogelijk). Na ontvangst van je bericht stuur ik je binnen één werkdag een bevestiging per mail, inclusief datum en tijdstip waarop ik je zal bellen.

Vriendelijke groet,
Jan Verhoef
Sales Force Consulting
bellen kan ook: 06 21 86 00 44

Ja, ik wil meer weten; bel mij terug.

De velden met een * zijn verplicht

----------------------------------

Nog meer gratis Minicursussen - over:
Klantgericht Werken, Operationeel Leidinggeven en Succesvol Verkopen

Gratis Minicursus Klantgericht Werken
Gratis Minicursus Operationeel Leidinggeven
Gratis Minicursus Succesvol Verkopen

----------------------------------