“…wat maakt jouw business nu zo bijzonder voor JOUW klanten;
waarom moet men vooral bij JOU kopen (en niet bij je concurrent)…?”

Gratis Mini Cursus – Klantgericht Werken

ONTDEK…:

  • de noodzaak en voorwaarden van klantgerichtheid

  • waarom een heldere definitie van “klantproblemen” zo belangrijk is

  • waarom je klantgerichtheid moet verwoorden in termen van “waarden”

  • de logische samenhang tussen de vier opeenvolgende fasen van klantgericht werken

  • hoe optimale klantgerichtheid leidt tot zeer tevreden klanten

  • waarom het sturen op de loyaliteit van je klanten zo enorm belangrijk is

  • hoe je de rentabiliteit van je totale klantenbestand verbetert met de zogenoemde klantenpiramide

  • hoe (en…: waarom) je de klantvriendelijkheid van je onderneming continu moet optimaliseren

  • hoe klantgerichtheid en sales nauw met elkaar zijn verbonden

  • hoe optimale klantgerichtheid leidt tot de verdere financiële groei van je MKB onderneming

Claim je gratis mini cursus: maak je eigen account aan en krijg 24/7 online toegang. Profiteer ook van de overige vele gratis extra’s. Na je inschrijving ontvang je een mailbericht met aanvullende instructies. Heel veel succes met je business. Enjoy!