Gratis Mini Cursus – Klantgericht Werken

“…wat maakt jouw business nu zo bijzonder voor JOUW klanten; waarom moet men vooral bij JOU kopen (en niet bij je concurrent)…?”

ONTDEK…:

  • de noodzaak en voorwaarden van klantgerichtheid

  • waarom een heldere definitie van “klantproblemen” zo belangrijk is

  • waarom je klantgerichtheid moet verwoorden in termen van “waarden”

  • de logische samenhang tussen de vier opeenvolgende fasen van klantgericht werken

  • waarom het sturen op de loyaliteit van je klanten zo enorm belangrijk is

  • hoe je de rentabiliteit van je totale klantenbestand verbetert met de zogenoemde klantenpiramide

  • hoe (en…: waarom) je de klantvriendelijkheid van je onderneming continu moet optimaliseren

  • hoe klantgerichtheid en sales nauw met elkaar zijn verbonden

  • hoe optimale klantgerichtheid leidt tot de verdere financiële groei van je MKB onderneming

Claim je gratis mini cursus: maak je eigen account aan en profiteer ook van de overige vele gratis extra’s. Na je inschrijving ontvang je een mailbericht met aanvullende instructies. Heel veel succes met je business. Enjoy!