“…met de klantvriendelijkheid van je onderneming kun je je nog echt onderscheiden in de markt…!”

Gratis Mini Cursus – Klantvriendelijk Gedrag

gratis cursus voor klanten die minimaal één betaalde cursus hebben afgenomen

ONTDEK…:

  • wat klantvriendelijkheid precies is en hoe je dat begrip definieert

  • welke concreet doel je uiteindelijk nastreeft met de klantvriendelijkheid van je onderneming

  • de belangrijkste houdingaspecten die je aan klantvriendelijkheid kunt onderscheiden

  • de belangrijkste gedragsaspecten die je aan klantvriendelijkheid kunt onderscheiden

  • hoe je deze gedragsaspecten praktisch vertaalt in concrete klantvriendelijke gedragingen

  • dat je doelgroep in het klantvriendelijke gedrag van al je medewerkers een gemeenschappelijk patroon herkennen, dat zo specifiek en onderscheidend is voor jouw onderneming…

  • …dat je daardoor nieuwe klanten aantrekt en de verwachtingen van al je klanten voortdurend overtreft!

Regel binnen je accountomgeving de toegang tot de gratis mini cursus Klantvriendelijk Gedrag en ga er direct mee aan de slag. Heel veel succes met je business. Enjoy!