De kracht van inspirerende marketing

Middelmatige marketing is vaak één van de belangrijkste oorzaken van tegenvallende ondernemingsresultaten.

Ontdek hoe je door inspirerende marketing de gevoelens, ambities en aspiraties van mensen binnen je doelgroep raakt: “Selling = Emotion”.

Je marketing vormt de brug en verbindende schakel tussen je eigen onderneming en je doelgroep. Via je marketing leg je (de eerste) contacten met je potentiële kopers en bouw je stap voor stap een interactieve vertrouwensrelatie met hen op. In die zin is je marketing wel een heel belangrijke discipline binnen het geheel van je bedrijfsvoering. Als er één manier is om je met je business van je beste kant te laten zien, is het dus wel via je marketing.

Je doelgroep weliswaar informeren, maar met je marketing vooral: inspireren!

De term “inspiratie” stamt af van het Latijnse woord “in spirare”. Letterlijk betekent dat “inademen”, “bezieling”, “ingeving”. Als je mensen inspireert, geef je ze hoop en bied je ze perspectief. Inspiratie zet aan tot motivatie en positieve verandering. En dat is wat je wilt met je business, toch…?

Zorg er daarom voor dat je via INSPIRERENDE MARKETING iets unieks, iets persoonlijks uitdraagt en uitademt, waardoor je je business op een onderscheidende, geloofwaardige, betrouwbare en overtuigende manier presenteert

Vermijd overvloed aan feitelijke informatie. Zet mensen juist aan het denken – inspireer en prikkel ze. Speel in op emoties. Zorg voor engagement, bevorder de interactiviteit met je doelgroep.

Door inspirerende marketing raak je de gevoelens, ambities en aspiraties van mensen binnen je doelgroep en zullen zij sneller een door jou gewenste actie ondernemen: je website bezoeken, zich inschrijven voor je mailinglijst, tot werkelijke aankoop van jouw dienst en/of product overgaan.

Hoe inspirerend is jouw marketing…?

In hoeverre is jouw Marketing INSPIREREND genoeg, om daarmee de juiste potentiële klanten aan te trekken? Wat kun je wat dat betreft nog aan je Marketing verbeteren?

Hoi, ik ben Jan Verhoef. Ik bied unieke en de meest praktische online cursussen (via E-learning) voor ondernemers, verkopers, leidinggevenden en overige managers.

Gratis Mini Cursussen

De kracht van inspirerende marketing

Middelmatige marketing is vaak één van de belangrijkste oorzaken van tegenvallende ondernemingsresultaten.

Ontdek hoe je door inspirerende marketing de gevoelens, ambities en aspiraties van mensen binnen je doelgroep raakt:
“Selling = Emotion”.

Je marketing vormt de brug en verbindende schakel tussen je eigen onderneming en je doelgroep.

Via je marketing leg je (de eerste) contacten met je potentiële kopers en bouw je stap voor stap een interactieve vertrouwensrelatie met hen op. In die zin is je marketing wel een heel belangrijke discipline binnen het geheel van je bedrijfsvoering.

Als er één manier is om je met je business van je beste kant te laten zien, is het dus wel via je marketing.

Je doelgroep weliswaar informeren, maar met je marketing vooral: inspireren!

De term “inspiratie” stamt af van het Latijnse woord “in spirare”. Letterlijk betekent dat “inademen”, “bezieling”, “ingeving”.

Als je mensen inspireert, geef je ze hoop en bied je ze perspectief. Inspiratie zet aan tot motivatie en positieve verandering. En dat is wat je wilt met je business, toch…?

Zorg er daarom voor dat je via INSPIRERENDE MARKETING iets unieks, iets persoonlijks uitdraagt en uitademt, waardoor je je business op een onderscheidende, geloofwaardige, betrouwbare en overtuigende manier presenteert

Vermijd overvloed aan feitelijke informatie. Zet mensen juist aan het denken – inspireer en prikkel ze. Speel in op emoties. Zorg voor engagement, bevorder de interactiviteit met je doelgroep.

Door inspirerende marketing raak je de gevoelens, ambities en aspiraties van mensen binnen je doelgroep en zullen zij sneller een door jou gewenste actie ondernemen:

je website bezoeken, zich inschrijven voor je mailinglijst, tot werkelijke aankoop van jouw dienst en/of product overgaan.

Hoe inspirerend is jouw marketing…?

In hoeverre is jouw Marketing INSPIREREND genoeg, om daarmee de juiste potentiële klanten aan te trekken?

Wat kun je wat dat betreft nog aan je Marketing verbeteren?

Gratis Mini Cursussen