Format Winstgevend Klantgericht Beleid
Uiteindelijk zijn alle inspanningen van klantgericht ondernemen gericht op het maximaliseren van een winstgevend klantbestand.
Raak niet achterop (met je klantgerichtheid)…!
Bedrijven die onvoldoende klantgericht werken, dreigen het onderspit te delven in de markt waarin zij concurreren. Klantgericht werken en ondernemen is een continu proces. Immers, marktontwikkelingen gaan supersnel. Ga maar na hoe ook jouw markt in de afgelopen 5 – 10 jaar enorm is veranderd. Klantwensen lopen vanzelfsprekend parallel aan deze ontwikkelingen.
Zorg ervoor dat je niet achterop raakt en voorkom dat klantwensen & klantbehoeften zich sneller ontwikkelen dan de klantgerichtheid van je eigen organisatie! Onderneem tijdig actie!
Leerdoel van de cursus Format Winstgevend Klantgericht Beleid
Het leerdoel van de online cursus (via E-Learning) is dan ook gericht op het ontwikkelen en doorvoeren van winstgevend beleid met betrekking tot alle relevante deelgebieden die je huidige en toekomstige klanten betreffen:
Extra’s bij de cursus
Invuloefening
voor het ontwikkelen van winstgevend klantgericht beleid heb ik een Werkboek als format voor je klaargezet. Daarin zijn alle stappen voor je nieuwe beleid al gedefinieerd. Het praktisch toepassen van de lesstof wordt daardoor slechts een eenvoudige invuloefening
PowerPoint-presentatie
klantvriendelijkheid is gericht op het bereiken van Customer Delight. Bij de cursus ontvang je ook een PowerPoint Presentatie, waarmee jij zelf je medewerkers opleidt in de belangrijkste aspecten van klantvriendelijk gedrag. Maak er een uitdagend plenair project van!
Belangrijkste resultaten…:
je strategie & beleid zijn volledig gefocust op de wensen, behoeften en waarden die je huidige en toekomstige klanten echt super belangrijk vinden
je interne organisatie is perfect afgestemd op de positie die je in de markt wilt innemen: je maakt je (“theoretische”) beloften dan ook in alle opzichten 100% praktisch waar
je medewerkers weten precies wat zij tijdens en na het contact met de klant moeten doen, én hoe klantvriendelijk zij zich moeten gedragen
je doelgroep weet precies wat zij van jouw onderneming kunnen en mogen verwachten qua klantgerichtheid en klantvriendelijkheid, én waarom ze dus bij jou willen (en: moeten) kopen
binnen je organisatie ontstaat een klantgerichte en klantvriendelijk cultuur, die in alle lagen is doorgevoerd en verankerd. Een cultuur die uiteindelijk bepalend is voor de kwaliteit van alle gebieden die de klant betreffen
optimale klantgerichtheid & klantvriendelijkheid leiden tot tevreden klanten; en tevreden klanten blijven (veelal) langer trouw aan je onderneming. Al deze factoren hebben een positief effect op de winstgevendheid van je totale klantenbestand
Ben jij tevreden over de klantgerichtheid & klantvriendelijkheid van je huidige organisatie?
En: zijn je klanten dat ook?
Geef je Klantgerichtheid een Boost…!
€ 98,=
De prijs is exclusief BTW. Je kunt veilig betalen via je eigen bank.
Maak je eigen account aan en krijg een jaar lang 24/7 toegang tot de online leeromgeving.
Na je inschrijving ontvang je een mailbericht met aanvullende instructies.
Raak niet achterop (met je klantgerichtheid)…!
Bedrijven die onvoldoende klantgericht werken, dreigen het onderspit te delven in de markt waarin zij concurreren. Klantgericht werken en ondernemen is een continu proces.
Immers, marktontwikkelingen gaan supersnel. Ga maar na hoe ook jouw markt in de afgelopen 5 – 10 jaar enorm is veranderd. Klantwensen lopen vanzelfsprekend parallel aan deze ontwikkelingen.
Zorg ervoor dat je niet achterop raakt en voorkom dat klantwensen & klantbehoeften zich sneller ontwikkelen dan de klantgerichtheid van je eigen organisatie! Onderneem tijdig actie!
Leerdoel van de cursus Format Winstgevend Klantgericht Beleid
Het leerdoel van de online cursus (via E-Learning) is dan ook gericht op het ontwikkelen en doorvoeren van winstgevend beleid met betrekking tot alle relevante deelgebieden die de je huidige en toekomstige klanten betreffen:
Extra’s bij de cursus:
invuloefening
voor het ontwikkelen van winstgevend klantgericht beleid heb ik een Werkboek als format voor je klaargezet. Daarin zijn alle stappen voor je nieuwe beleid al gedefinieerd. Het praktisch toepassen van de lesstof wordt daardoor slechts een eenvoudige invuloefening
PowerPoint
klantvriendelijkheid is gericht op het bereiken van Customer Delight. Bij de cursus ontvang je een PowerPointPresentatie, waarmee jij zelf je medewerkers opleidt in de belangrijkste aspecten van klantvriendelijk gedrag. Maak er een uitdagend plenair project van!
Belangrijkste resultaten…:
je strategie & beleid zijn volledig gefocust op de wensen, behoeften en waarden die je huidige en toekomstige klanten echt belangrijk vinden
je interne organisatie is perfect afgestemd op de positie die je in de markt wilt innemen: je maakt je (“theoretische”) beloften dan ook in alle opzichten 100% waar
je medewerkers weten precies wat zij tijdens en na het contact met de klant moeten doen, én hoe klantvriendelijk zij zich moeten gedragen
je doelgroep weet precies wat zij van jouw onderneming kunnen en mogen verwachten qua klantgerichtheid en klantvriendelijkheid, én waarom ze dus bij jou willen (en: moeten) kopen
binnen je organisatie ontstaat een klantgerichte en klantvriendelijk cultuur, die in alle lagen is doorgevoerd en verankerd. Een cultuur die uiteindelijk bepalend is voor de kwaliteit van alle gebieden die de klant betreffen
optimale klantgerichtheid & klantvriendelijkheid leiden tot tevreden klanten; en tevreden klanten blijven (veelal) langer trouw aan je onderneming. al deze factoren hebben een positief effect op de winstgevendheid van je totale klantenbestand
Ben jij tevreden over de klantgerichtheid & klantvriendelijkheid van je huidige organisatie?
En: zijn je klanten dat ook?
Geef je Klantgerichtheid een Boost…!
€ 98,=
De prijs is exclusief BTW. Je kunt veilig betalen via je eigen bank.
Maak je eigen account aan en krijg een jaar lang 24/7 toegang tot de online cursus Format Klantgericht Beleid. Bepaal je eigen studietempo. Na je inschrijving ontvang je een mailbericht met aanvullende instructies.