Blogs over Ondernemerschap
inspirerende achtergrondinformatie over ondernemerschap, management, klantgerichtheid, marketing, sales, leidinggeven…
inspirerende achtergrondinformatie over ondernemerschap, management, klantgerichtheid, marketing, sales, leidinggeven…
inspirerende achtergrondinformatie over ondernemerschap, management, klantgerichtheid, marketing, sales, leidinggeven…
Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen op de site gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
OKInstellingenWe kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.
Privacy Statement
Ontdek hoe je verkopen echt leuk gaat vinden – en daardoor ook veel meer verkoopt
/in VerkoopgesprekHet verkoopgesprek behoort misschien niet tot de meest favoriete onderdelen van je werk. Het bezorgt je de nodige hoofdbrekens, het maakt je onzeker, of misschien wel enigszins angstig. Ontdek hoe je verkopen echt leuk gaat vinden: pas een aantal praktische basisprincipes toe, waardoor je het salesgesprek steeds beter gaat beheersen en elk gesprek succesvol afsluit.
Je ideale klant aantrekken
/in MarketingRicht je alleen op je ideale klant: zorg voor een optimale match tussen je helder gedefinieerde doelgroep(en) en de onderscheidende waarden die jij met je business biedt.
Je onderneming managen met prestatie-indicatoren
/in OndernemerschapWerken met prestatie-indicatoren (KPI’s): net als een autorijder heb je als ondernemer een dashboard nodig met prestatie-indicatoren, die je regelmatig informeren over je werkelijke voortgangsresultaten. Als je op bepaalde indicatoren slecht scoort, kun je direct de nodige actie ondernemen en je targets alsnog halen.
De koopmotieven van de klant en de merkwaarden die jij biedt
/in MarketingVoor jou als ondernemer is het vanzelfsprekend super belangrijk dat je de koopmotieven van je doelgroep exact kent. De merkwaarden die jij met je business biedt, moeten vanzelfsprekend exact op deze koopmotieven aansluiten. Via je je marketing draag je jouw merkwaarden uit en speel je perfect in op de emoties die aan die waarden zijn verbonden: “Selling = Emotion” – cruciaal voor de verdere groei van je business!
Meer websitebezoekers, meer leads, meer verkopen
/in MarketingHet kan enorm frustrerend zijn “je hele ziel & zaligheid” in je business te steken, terwijl je mailinglijst maar niet wil groeien, laat staan dat je verkopen voldoende toenemen. Vaak zijn daar meerdere oorzaken voor aan te wijzen. In dit artikel bespreek ik in vier stappen hoe je meer websitebezoekers en meer leads genereert en hoe je vervolgens meer verkopen realiseert.